onsdag den 18. juni 2014

Sommerfuglene er startet

Nu skal jeg snart have betalt for alle de træningstimer jeg har nedlagt her i foråret:-)

DET er på søndag at jeg skal i ilden - det bliver rigtig fedt at prøve kræfter med en 70.3'er, det er jo p.... langt. Specielt på søndag bliver det en hård omgang. Men det er heldigvis ens for alle.

De sidste træningstimer i denne uge - bare for at holde kroppen i gang:-) Før jeg på lørdag skal til århus for at hente start nummer og tjekke cykel ind. Det bliver lidt af et planlægningsshow at få alt klart til lørdag, så jeg bare kan gå rundt og hygge mig lørdag eftermiddag og aften.

Krydser fingre for at jeg har det hele og alt er som det skal være.

Mangler stadig at få vasket cykel og trillet en lille tur på den bagefter. Har ikke kørt på ren cykel hverken i Odense eller Haderslev, så det vil jeg heller ikke søndag. Ja lidt overtroisk er jeg.

Tøjet mangler at blive vasket og så skal jeg til at have pakket, for racebags skal afleveres lørdag sammen med min cykel:0) så skal være rimelig sikker på mine ting. Det betyder også at jeg skal undvære mine solbriller da de skal være i bike bag'en. Jeg skal også finde ud af hvad jeg skal have på på cyklen, da der er lovet BLÆSVEJR:-(  Vest og løse ærmer eller jakke? hmm har ikke besluttet mig. Men tror jeg går efter jakke og så lægger vesten i løbe bag'en i stedet. Nøj der er mange beslutninger............

Der er mange tanker  i mit hoved, så det er lidt usammenhængende, men jeg glæder mig og ser frem til at presse kroppen derud hvor den lige præcis kan bunde, men skal kæmpe for at klare det.

DET BLIVER FEEED <3
4:18:4 i Odense var altså en fed dag:-) Satser på mange
flere af dem fremover i min tri starter!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar