mandag den 19. maj 2014

10 km Race - Billund runway

Jeg stod op midt om natten mellem d. 15. og 16. maj. Jeg havde tilmeldt mig 10 km i Billund, hvor løbet blev afholdt på rullebanerne:-) Normalt er jeg ikke en morgenfugl på løbeben. De føles tunge og ikke rigtig helt morgenfriske, men jeg var nødt til at stå op to timer før start, så jeg havde derfor ikke morgentrætte ben denne dag. Det var dejligt.

Påklædningen der midt om natten var jeg meget i tvivl om, men endte til sidst med at løbe i min nye tri dragt og en jakke samt kompressions strømper. Det var lige til pas. Endte endda med at tage jakken af. Følte mig en lille smule nøgen i tridragten, med bare sportsBH under. Men det blev helt okay jo længere jeg kom på løbet - nok egentlig fordi, jeg blev lige glad.





Selve løbet
Jeg havde glemt mit ur!!! Jeg bestemte hurtigt at det ikke skulle slå mig ud. Så det var bare med at finde min egen rytme og mærke efter hvordan kroppen reagerer. Efter de første 5 km syntes jeg, at jeg havde det lidt for godt!!! Hmm så jeg øgede farten og prøvede at give den gas ind til mål. Det var nok desværre lidt for sent, til at løbe en PR hjem. Den skulle have haft lidt mere gas fra starten for at klare det job, men jeg er rigtig godt til freds. et gennemsnit på 5.34km/t. Når jeg tænker tilbage på hvordan jeg har løbet 10 km løb tidligere, så er dette jo en stor forbedring. Og det er jeg rigtig glad for. Jeg nød løbet og det var fedt at have overskud til sidst og løbe forbi en masse dejlige løbere:-)

Må der blive mange gode oplevelser som denne:-)

Kærligst Line




10 km opvarmning


Ingen kommentarer:

Send en kommentar